مرکز رصد کسب و کار کارینو ، در آستانه سال جدید ، اقدام به برگزاری افکار سنجی 1400 با هدف ترسیم چهره ای واقع بینانه تر از سال 1400برای شما ، نموده است. اغلب سوالات ، این پرسش نامه بر مبنای اهداف فردی تعریف شده است و پاسخگویی به آن به ایجاد چشم اندازی فردی در سال 1400 برای شما کمک خواهد کرد.

لذا از شما دعوت می شود به سوالات این پرسش نامه که پاسخگویی به آن حدودا 1 الی 2 دقیقه زمان خواهد برد ، پاسخ دهید.

با توجه به اهمیت و تاثیر گسترده­، فراگیر و طولانی شیوع ویروس کوئید 19 بر کسب ­و­کارها، سیاست­گذاری­ها، سبک زندگی و ... مرکز رصد کسب ­و­کار "کارینو"، جهت ترسیم بهتری از آینده و جهان پساکرونا اقدام به برگزاری یک پروژه افکارسنجی نمود، تا با شناخت بهتر از افکار عمومی و درک بیشتر از تاثیرات این ویروس بر کسب­ و­کارها، جامعه و سبک زندگی، با درنظر گرفتن سیاست­گذاری­ های مطلوب و فرایندها ی برتر به کسب و کارها ، صنایع و صاحبان مشاغل ، کمک نماید.

برای سنجیدن افکار، پرسشنامه­ ای حاوی 21 سوال طراحی و به صورت الکترونیکی توزیع شد وجهت دستیابی به اطلاعات کامل و عمیق، از سوالات بسته و باز استفاده شده است که نظرات 456 نفر از مدیران، مسئولین و صاحبان مشاغل و سایر افراد جامعه ، جمع ­آوری گردید. شایان ذکر است، نتایج حاصل از این افکارسنجی به درک بهتر از آینده و چالش­ها و فرصت­های آینده ناشی از این وقفه کمک خواهد کرد و راهنمایی برای سیاست­گذاران، مدیران و صاحبان کسب ­وکار، در راستای کاهش عدم اطمینان و برنامه­ ریزی و سیاست­گذاری­ها و اهداف­شان خواهد بود .

در همین راستا، مرکز رصد و پایش و مشاوره کسب و کار "کارینو" درصدد است ، به عنوان یک نهاد تخصصی و مجرب، یاری رسان صنایع و کسب  وکارها  در دوران بحرانی کرونا و گذار از آن و حتی پسا کرونا باشد و با ارائه مشاوره و خدمت­ رسانی به صنایع و کسب و کارها ، ضمن حفظ بقا، در راستای کسب مزیت رقابتی پایدار ، در کنار آن ها باشد.