ا دیدن این ویدیو متوجه میشید که داخل کشور ترکیه با موسیقی چقدر میشه درآمد داشت.
  و این انگیزه رو به شما میده که این شغل را فرابگیرید و بتونید باهاش کسب درآمد کنید.
برای مشاهده ویدیوهای ترکیه پرتال کلیک نمایید .
کانال های ارتباطی ما با شما همراهان عزیز

سایت ترکیه پرتال

اینستاگرام ترکیه پرتال

کانال تلگرام ترکیه پرتال

اصل ماجرا اینجاست که افراد توانمند واقعی یا با مصادره کسب و کارشون از بازار بیرون انداخته میشن (نمونه اخیرش همون ماینینگ)
یا با قوانین دست و پا گیر فعالیتشون مختل میشه.
بعد همون قانون گذار برای پسرخاله ها این محدودیتها رو اعمال نمیکنه و به این ترتیب افراد ناتوان و چاپلوس صنایع رو در دست میگیرن.
پای صحبت تولیدکننده های واقعی که بنشینید به ندرت بحث از قاچاق میشه و به مقدار زیادی راجب مشکلات بروکراتیک صحبت میشه.
با این وضعیت صحبت از شکوفایی اقتصادی و گذر از تحریم و تراز تجاری مثبت و سایر این حرف ها بیشتر ترحم بر انگیزه تا قابل بحث.
فقط باید دنبال قایق نجات بود که در این طوفانی که در پیش هست از بین نرفت. همون کاری که مسئولین دنبالش هستن.

وفادار سازی مشتریان

حتما می‌دونین که جذب مشتری، هدف مشترک همه کسب و کارهاست و کسانی موفق ‏هستند که برای مشتری‌هاشون ارزش و احترام قائل باشند.
اگه صاحب یه آتلیه هستید، ‏می‌تونید اپلیکیشن خاص خودتونو داشته باشید و از مشتری‌های وفادارتون بخواید، ‏که اپلیکیشن شمارو نصب کنن. ‏
حتما می‌پرسید این کار چه مزیت‌هایی داره؟
 یکی از مزیت‌های نصب اپلیکیشن توسط مشتری‌هاتون اینه که می‌تونید، یه بانک ‏اطلاعاتی کامل از مشتری هاتون داشته باشید و برای لحظه های مهم زندگیشون مثل ‏سالگرد تولد، تخفیف‌های ویژه ای در نظر بگیرید و تولدشون رو با یه پیامک تبریک ‏بگید…

 

تمدید دریافت تسهیلات کرونایی کسب و کارها

تمدید دریافت تسهیلات کرونایی کسب و کارها تا پانزدهم اسفندماه

♦ بانک مرکزی تمدید مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونایی کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در حوزه «ورزش و جونان ، «فرهنگ، هنر و رسانه و «گردشگری را تا پانزدهم اسفندماه ۹۹ به بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل ابلاغ کرد.

♦ در ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌های عامل از تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل خواسته شده است که ابلاغیه را برای واحدهای ذیربط ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کنند./اقتصاد آنلاین

تبیین روشهای آموزشی نوین کارآفرینی و اشتغال زایی در محیط کسب و کار جوامع محلی :

برای اینکه اقتصاد کشورمان از رکود تورمی و اقتصاد متکی به دلالی و سفته بازی نجات پیدا کند ضروریست سهم بخش های اقتصاد خصوصی و تعاونی از ۲۵ درصد کنونی در تولید ناخالص داخلی به ۷۵ درصد برسند و برعکس سهم بخش اقتصاد دولتی از ۷۵ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کند .

تحقق این آمال و آرزو از دو طریق و روش قابلیت اجرایی و پیاده سازی دارد :

۱- مدیران ، کارشناسان متولی بخش اقتصاد دولتی به لحاظ فرهنگی و تفکر مدیریتی به این واقعیت محض برسند که منافع ملی ، رفاه ، امنیت شغلی و سعادت جوانان و شهروندان کشورمان در آینده به کوچک شدن ساختار و بدنه اقتصاد دولتی ربط مستقیم دارد و معدود اشخاصی هم که علاقه به تداوم این وضعیت علی رغم تصمیمات مسئولین ارشد دارند نیز دست از این ممانعت ها بردارند و منافع ، سلیقه های فردی را به نفع منافع ملی و آینده درخشان اقتصادی به کنار بگذارند !

۲- بخش اقتصاد خصوصی و مردم نهاد نیز به این باور برسند که با تکیه به دانش و تجربیات خودشان و فرزندان خویش با تعاون و همکاری با یکدیگر و بدون چشمداشت کمک های دولتی دست به تحرک اقتصادی با بهره وری بالا با بهره گیری از دانش علم بازاریابی و دانش مدیریت ریسک بزنند و با انگیزش نیروهای کارآفرین ، خوداشتغال و کار در صدد اثبات لیاقت و توانمندی و توانگری خویش در جامعه شریف ایران باشند و…